English version
 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


 

 


sách tham khảo trường vietnammarcom

 

 

 

       Bookmark and Share           


Xây dựng và phát triển doanh nghiệp SME, cộng đồng SME bền vững luôn là vấn đề khó khăn, thách thức lớn, nhưng đồng thời cũng là vấn đề vô cùng hệ trọng, thời sự của mọi quốc gia, nền kinh tế. Vì sao chỉ có một số SME Việt Nam phát triển tốt, còn đa số doanh nghiệp Việt lại chưa thành công như mong đợi? Trong kinh doanh và tiếp thị, một doanh nghiệp nên bắt đầu từ đâu? Cần tập trung vào những việc gì?

Chi tiết
Mục đích của CEEM là cung cấp cho học viên các kiến thức cơ bản và hiểu biết về các nguyên tắc quan trọng của Marketing và chuyển đổi kiến thức đó để trở thành những người có khả năng tự thực việc và lập nghiệp. Chứng nhận này bao gồm một loạt các bài học trực tuyến thông qua các hội thảo (trực tiếp hoặc ghi lại) bởi các chuyên gia của ngành như Gs.Philip Kotler, AL Ries,… Việc học tập sẽ được kết hợp với các nội dung có liên quan cung cấp trên trang web, video và bài đọc thêm được khuyên đọc của các giảng viên trong khóa học.
Chi tiết
Tính đến tháng 2/2017, đã có hơn 500,000 lượt truy cập xem các dự án CSR.Org.Vn và 34,898 lượt thăm Ước Mơ của Thúy. Con người sinh ra không phải để tan biến đi như một hạt cát vô danh. Họ sinh ra để in dấu lại trên mặt đất, in dấu lại trong trái tim người khác.
 

 

Chi tiết

Kotler Business Program là chuỗi những sự kiện và chương trình đào tạo về Quản Trị - Kinh Doanh - Tiếp Thị Cao Cấp do Giáo sư Philip Kotler sáng lập, Người được xem là ông tổ của thế giới tiếp thị hiện đại, một học giả, tác giả và đồng tác giả của hơn 52 cuốn sách và 100 bài báo, công trình nghiên cứu chuyên sâu về marketing và quản trị kinh doanh. Những tác phẩm này được xuất bản trên ba triệu bản bằng 20 thứ tiếng, có mặt tại 58 quốc gia và được dùng làm sách giáo khoa cho nhiều trường đại học danh tiếng của thế giới.

Chi tiết

Đến với VietnamMarcom những người học viên chúng tôi luôn muốn hiểu sâu hơn về kiến thức nghiệp vụ của mình, để chúng tôi có thể làm việc một cách khoa học và nghệ thuật hơn. Đồng thời chúng tôi mong muốn nhận được sự sẽ chia kinh nghiệm nghề nghiệp của các thầy ở nhiều lĩnh vực nghành nghề khác nhau. Và hơn bao giờ hết chính những người học viên chúng tôi lắng nghe, lập luận và phân tích những truyền tải của các thầy mang đến cho chúng tôi vào mỗi buổi học....

Chi tiết

Mời qúy Thầy Cô và Anh chị xem cảm nhận của các anh chị học viên các năm qua như của chị Lê Thị Thắm, Giám đốc kinh doanh và Marketing Lotte Cinema VN học viên lớp Marketing Manager. Cuộc sống thật khẩn trương như cuốn trôi mọi người vào cơn lôc kiếm tìm “một cần câu” và “mồi câu” để “câu”. Đâu đó trên đường đi vô định không tìm thấy được lối về... và lưu bút của các anh chị học viên của trường VietnamMarcom. Với hơn 5 tháng đồng hành cùng khóa học điều em tâm đắc nhất chính là giá trị mà các thầy cô dành cho học viên....

 

 

Chi tiết

The PR Asia conference is back in for the fourth edition bringing you a complete overview of the latest developments in public relations and communications. Last year, the two-day experience saw top industry professionals from across the region come together to discuss making PR a business priority. This year, we’ll examine the relationships that are in the DNA of PR. The transparency of the digital world means it’s now more crucial than ever to understand how relationships are evolving. 

Chi tiết
In 2016, digital marketing spend is forecasted to account for at least 35% of total budget. But how do you break that down? What’s worth spending on and what’s not worth spending on? Join us at LEAD 2016 in Singapore this October as we offer you practical insights into how to break down your digital spend. 

 
Chi tiết
New analysis of the World Advertising Research Centre (warc.com) has shown that the average profit delivered by the best advertising (the winners of advertising efficiency awards) is 1.8 times the advertising investment, or 180%, with even greater returns likely over the long term. The median incremental sales return is 3.8:1 – that means that every dollar that is spent for advertising creates 3,8 dollars in sales. The research is based on the return on investment (ROI) of the award- winning ads since 2000.
Chi tiết
VietnamMarcom làm đối tác đồng hành cùng “M2 – Marketing & Media Network” và Vietnambusiness.TV. M2 – Marketing & Media Network event for people interested in advertising, brands, digital, marketing and media. The event will include speakers who are experts in their industries. VietnamBusiness.TV is a leading Vietnam business website that aggregates, creates and curates content from a variety of individual and corporate contributors....
 
Chi tiết

The World Marketing Summit (WMS) is an independent global organization, headquartered in Toronto, Canada, committed to creating a better world for our future generations through marketing. WMS was created in 2010 by Professor Philip Kotler, popularly known as a marketing guru who has initiated global movements through marketing strategies that inspire change in human behavior, leading to a positive impact on society and living.

Chi tiết

VietnamMarcom làm đối tác đồng hành cùng “M2 – Marketing & Media Network” và Vietnambusiness.TV. M2 – Marketing & Media Network event for people interested in advertising, brands, digital, marketing and media. The event will include speakers who are experts in their industries. VietnamBusiness.TV is a leading Vietnam business website that aggregates, creates and curates content from a variety of individual and corporate contributors....

Chi tiết

Hội nghị quốc tế phân tích chuyên sâu về các tình huống tiếp thị số xuất sắc của thế giới, những yếu tố góp phần tạo nên sự thành công vang dội của những chiến dịch Digital Marketing toàn cầu, hội nghị sẽ giúp doanh nghiệp và các chuyên gia truyền thông, tiếp thị, quảng cáo của Việt Nam cập nhât những xu hướng mới nhất để áp dụng cho các chương trình tiếp thị sản phẩm, và thực thi các chiến lược kinh doanh một cách hiệu quả nhất. Hội thảo đã được thực hiện tại 30 quốc gia khác nhau trên thế giới và sẽ được VietnamMarcom phối hợp tổ chức tại Việt Nam...

Chi tiết

VietnamMarcom làm đối tác đồng hành cùng “M2 – Marketing & Media Network” và Vietnambusiness.TV. M2 – Marketing & Media Network event for people interested in advertising, brands, digital, marketing and media. The event will include speakers who are experts in their industries. VietnamBusiness.TV is a leading Vietnam business website that aggregates, creates and curates content from a variety of individual and corporate contributors....

Chi tiết

New York, NY – June 29, 2016: The Midas Awards® for the World’s Best Financial Advertising℠ announced the appointment of Deb Ryan to the position of Executive Director of New York Festivals Midas Awards. Ms. Ryan, an accomplished digital executive, will spearhead the global development of the Midas Awards, the only competition to recognize excellence in financial advertising and marketing on a global scale, honoring the World’s Best Financial Advertising℠ in banking, brokerage, insurance, mutual funds, credit cards, real estate, accounting, and consulting. 

 

Chi tiết

The ASEAN Marketing Summit (AMS) is an annual one-day event, founded by MarkPlus’ Chairman Hermawan Kartajaya, that brings together marketing professionals from ASEAN to discuss trends shaping the future of marketing in the region. Every year, the summit centers the discussions on hot marketing topics and invites world-class, inspiring speakers from all over the world to share their perspectives and ideas on marketing.

 

Chi tiết

Annually, in addition to  the Grand Jury’s online judging sessions, the Global Awards organizes live judging sessions around the globe to review digital based works and collateral materials that support a campaign and which cannot be judged online. These global live sessions are hosted at prominent international healthcare communication agencies and allow jurors to examine in detail multi-paged works including: sales kits, direct mail, brochures, point of purchase displays, and annual reports.

 

 

Chi tiết

New York, NY – May 19, 2016: New York Festivals International Advertising Awards® competition announced the 2016 award-winners this evening at the New York Show℠ gala held at the renowned Jazz at Lincoln Center’s Frederick P. Rose Hall in New York City. The annual event celebrating the World’s Best Advertising & Creative Communications℠ kicked off with a cocktail reception followed by the awards ceremony and after-party to toast trophy-winners from around the globe. This is the first time in the six year history of New York Festivals Executive Jury that two outstanding entries were selected unanimously to receive the coveted Best of Show Award.

 

Chi tiết
Các tin khác :
Xây Dựng Thương Hiệu Quốc Gia – Nation Branding Phần 2: 19/05/2016
The IAA's back for the 2016 Cannes Lions!
New York Festivals Opens Registration for You…Be the Judge! 2016 Contest
Hub Culture - Hành Trình Không Ngừng Bước Tới
New York Festivals Announces 2016 Torch Awards Mentors and Jury
New York Festivals Announces the 2016 New York Show Creative Panel Sessions
MARKETING MAKES A WORLD OF DIFFERENCE- Invitation to Enter Your Case Study
Lịch Khai Giảng Và Chính Sách Khuyến Học Trường VietnamMarcom Năm 2016
AME Awards for the World's Best Advertising & Marketing Effectivenss Announces 2016 Winners
The 44th International Advertising Association (IAA) World Congress
AME Awards Announces 2016 Shortlist
Cảm nhận Xuân 2016 từ anh chị Học viên VietnamMarcom
The Global Awards for the World’s Best Healthcare & Wellness Advertising Announces 2015 Award Winners
New York Festivals 2016 Torch Awards Open for Entries
Midas Awards for the World’s Best Financial Advertising Announces 2015 Award Winners
DigiAsia - Digi beyond Imagination
Nhượng quyền khởi nghiệp: Khi nào và như thế nào?
Young Globals Student Competition and Internship Open for Entries
Midas Awards for the World’s Best Financial Advertising Announces 2015 Shortlist
The Global Awards for the World’s Best Healthcare & Wellness Advertising Announces 2015 Shortlist
 
 

 

 

 

 



  Login Copyright © 2000 VietnamMarcom. All rights reserved.